13.11.14

bajet bagus

assallammualaikum. 
lama tak mencoret disini. BUSY!
ok tiba2 malam ni rasa nak mencoretkan sesuatu.
sebab ada orang tu buat status perli saya. 
ni bukan kes terasa hokay. dah mmg terang2 dia tuju kt sy. 
tapi kan yg pelik tu kan, sy tunggu jugak dia im sy.
kalau berani kan, im jelah. kenapa tak berani nk im?
duk tunggu gak.
duk hingaq buat apa.
situasinya sekarang ni memang la sy yg salah.
tp sebenarnya dr mula lagi ak yg mengalah dgn kau.
cik, rumah awak yg tak bertangga lagi tu, toksah la nk kecoh.
lain kali jaga la laki awak tu leklok.
make sure dia tak cari sy.
sbb rasanya dah banyak peluang dah sy bg.
tp still benda yg sama.
so, stop talking.
lemme live happily.
and you, you, you and you, pls get a life lah k.
JANGAN BAJET BAGUS.




thanks for reading ((: