17.8.13

too judgemental

penat eh hidup ni dikelilingi dengan orang yang terlalu judgemental. 
seriously mcm fucking shit!
kalau dah kawan baik sendiri pun nak fikir macam tu, memang tahla.
speechless dho. kau tahu tak speechless tu acane. 
pepandailah fikir. haihhh. PENAT!
kau tahu tak apa itu erti penat?!
ak diam, diam jugak.
ak terasa dengan kau sejuta kali, ada pernah kau sedar?
baru sekarang ak nak bagi kau rasa, kau dah bising.
selama ni ak tahan dengan kerenah kau. ak sabar. boleh je.
kenapa kau tak boleh pulak.
heh. dah biasa dah ah kena camni dho.
ak dah taknak kesah dah ah apa orang nak fikir. 
macam penat jea fikir pasal orang.
asyik ak jea nak kena jaga hati orang sekeliling ak.
baik jaga hati sendiri ah cani.
kbye

thanks for reading ((: