6.9.13

jantan durjana

Ehhh azril hafiz bin salleh. Mulut macam longkang eh kau ni. Kau tak dapat ak kau menyalak memacam eh. Boleh diam tak. Bising ah. Tolong sedar diri tu dah tua. Ada anak bini. Jaga anak bini kayy. Ni tak, ada anak bini, kau abaikan. Suami apa lah kau ni. Kesian tau tgk hidup kau. Mmg kesian. Tp nk buat cemane. Kau tak kesian diri kau sendiri. Jangan buat dosa banyak sangat. Neraka jahanam tempatnya. Memang sesuai lah dengan kau. Hikss. Ak ni nak ingat kau pun jijik. Kau cakap ak jahat lah apa semua. Then apa lagi kau nak duk stalk ak bagai sampaikan nk comment bebukan kt blog ak. Stupid dumbass. Kalau dah ak ni jahat, tak payah la duk terhwgeh hegeh. Sorry lah yea haritu kau datang sampai segamat tapi ak langsung tak layan and datang. Hihi. Kesian kau tunggu kann. Umpan tak menjadi. Nk bg duit la, nak belikan baju lah lappy lah bagai. Sorry. Simpan duit haram kau tu. Dulu kau baik, sekarang mcm lahanat dah. Sbb tu ak taknak berkawan dgn manusia cam kau. Eiii takde masa depan tau dengan orang cm kau ni. Tgk jelah nasib anak bini kau. Alhamdullillah lah Allah tu kenalkan ak dengan bini kau.Walaupun dah banyak kali kau guna taktik kotor nakk buat kami gaduh, tak menjadi. Tulah, Allah tu takdenye nk sebelahkan orang yg berniat jahat macam kau ni. Sampai sekarang ak baik dgn bini dia weh. Bini sendiri pun kau sial sialkan. Ishhh. Mimpi ah weh nk kawen lain. Sedar diri sikit k. Dahla selfish. Ada duit, buat enjoy diri sendiri. Anak bini kau tak bagi nafkah. Bodohnyea lahai. Dahla. Biasa dah jantan durjana cam kau ni mmg taraf mcm anjing kurap, menyalak aje. Fitnah lah ak sebanyak yg mampu. Nak aibkan aku? Dipersilakan. Sekali ak doakan yg tak elok kt kau, kau terima la padahnya. Doa orang teraniaya tiada hijab. Ak tak rugi pape. Terima kasih lah yea. Selama ni ak diam, ni nk kena gak sound anjing ni. Nahh baca. Ak jijik ah dgn kau. Berambus ah dr hidup ak. Jgn buat muka tembok sibuk nk stalk ak sana sini. Get a life lah wehh. Moron!

17.8.13

too judgemental

penat eh hidup ni dikelilingi dengan orang yang terlalu judgemental. 
seriously mcm fucking shit!
kalau dah kawan baik sendiri pun nak fikir macam tu, memang tahla.
speechless dho. kau tahu tak speechless tu acane. 
pepandailah fikir. haihhh. PENAT!
kau tahu tak apa itu erti penat?!
ak diam, diam jugak.
ak terasa dengan kau sejuta kali, ada pernah kau sedar?
baru sekarang ak nak bagi kau rasa, kau dah bising.
selama ni ak tahan dengan kerenah kau. ak sabar. boleh je.
kenapa kau tak boleh pulak.
heh. dah biasa dah ah kena camni dho.
ak dah taknak kesah dah ah apa orang nak fikir. 
macam penat jea fikir pasal orang.
asyik ak jea nak kena jaga hati orang sekeliling ak.
baik jaga hati sendiri ah cani.
kbye

26.6.13

deep down inside

jaga hati orang? memang kerja aku. boleh dikatakan hobi. haha. 
kalau dah sayang, memang nak jaga hati lah kan.
tapi penat juga kalau aku jea nak kena fikir pasal orang.
satu kejahatan mampu tutup seribu kebaikan seseorang.
im not perfect, and i do make mistake.
and i learned from it.

seriously fed up gila. 
anyway, im really sorry.
really really didnt mean it. 
grandma, i MISS u.
al-Fatihah

7.1.13

im torn apart inside

kalau lah kau boleh baca isi hati aku. kalau lah kau boleh faham semuanya. hm tapi tak. rindu tak terkata. terkilan tak terhingga. sedih tak terungkap. kecewa tak tertanggung. rindu yang dulu. thats all. kbye

kau kata kau sayang tapi kau naik tangan? puihh

ohh hey guys. lama tak jumpa. topik kali ni agak sensitif sikit. korang pernah alami tak benda macam ni? ak pernah. ayah ak sendiri pulak. lepastu bf. hahaha mmg amat dayus. ak mmg sgt tak dapat terima lelaki yg pukul perempuan ni. ohh pelisss ahh. perempuan untuk dikasihi dan dilindungi, sebab itulah wanita dijadikan dr rusuk kiri lelaki yg dekat dengan hati dan tangan. hati, untuk dikasihi, tangan, untuk dilindungi. bukan untuk ditangan la bangang! oppsss terlebih emo pulak. hehe. mana mana orang pun tak dapat terima benda macam ni. sebab kekerasan tu bukannya dapat mengubah orang tu jadi baik. kelembutan itu kan lebih bagus, kenapa mesti kekerasan jugak yg jd penyelesaian? ada akai ka tidak? hu. kalau sayang, kau harus mendidik dengan kelembutan. ikutlah sunnah nabi s.a.w. isteri dia tak masak pun dia senyum je n niat nak puasa. tak macam zaman sekarang, isteri tak masak, haa mengamuk la pastu cari perempuan lain. eh mangkuk, kau ada akai ka tak haa? kau buat cmtu boleh settle masalah ke? duduk, bawak berbincang. kan bahagia. ni dia buat salah, kau pun ikut buat salah, memburukkan lagi keadaan. sampai bila nak selesai? ada akai taknak guna. haa itulah dia. haha. wahai kaum lelaki sekalian, perempuan ni lemah. so kalau kau nak tunjuk kuat, sila cari lawan yg setanding dgn kau. jgn jd bangang pukul perempuan. kalau kau syg, kau takkan sampai hati pukul org yg kau syg tu. kau takkan sampai hati sakitkan insan yg kau syg dgn perbuatan kau sendiri. inilah dia. benda kecik pun nak lempang, nak terajang, nak sepak. kau marah, kau puaskan n lepaskan kemarahan kau tu dengan pukul perempuan? setiap masalah ada jalan penyelesaian. bukan dengan kekerasan. binatang pun sayang menyayangi. kalau kau pukul perempuan, kau ni lagi teruk dari binatang ak rasa. sebelum buat tak fikir, dah buat baru nak fikir, baru nak mintak maaf. ohh sekali dua ada ampun lagi. banyak kali, kau boleh berambus. maaf kepada yg terasa yeee. tapi tolonglah berfikir secara waras. kepada kaum wanita di luar sana, sila syg diri anda. jgn jd bodoh nak hidup dgn lelaki yg boleh membahayakan keselamatan kau. get a better life out there. btw, HAPPY NEW YEAR readers! azam ak tahun ni nak tutup buku ak dengan dia. ak nak single n fokus study. amin~ 

thanks for reading ((: