30.7.14

kau ingat ak heran?


raya raya ni nak bermaaf maafan. lupakan segala sengketa. tapi ada juga manusia yg, eh entahla malas nk sebut. HAHA sebab takde perkataan yg boleh menggambarkan diri kau.
ak rasa kau dah cukup besar dah, dah boleh fikir baik buruk. kenapa mesti jalan camtu yg kau pilih.
dendam kau tu boleh bawak kau pergi mana ak nak tanya? kau fikir kau hebat sangat kea?
tengok, lihat dan perhati lah hidup kau sekarang camne. takkan tak nampak lagi?
orang sekeliling pun nampak and dorang sendiri cakap, BALASAN untuk dia laa. tipu orang sana sini. malu weh. india pun cakap, 'sy igt sy jea paria, tp rupanya dia lagi paria'. drama kau mmg terbaik. sangat sangat lah terbaik. dah boleh jadi producer filem ni. confirm dapat award! mmg ak pun vote! HUAHUAHUA :D bukan nak masuk campur, tapi ak sikit pun tak kacau hidup kau. so, mulut tu jaga sikit la. takyah nak sebut sebut bebukan pasal ak. jgn nak berlagak pandai. nk tunjuk pandai, cakap pasal hukum agama.
yg tak masuk dek akal lak tu. agama mana hang ni weh! HAHA. lawak la. pandai pertikaikan halal haram. tp ak tengok selama ni kau yg selalu buat kerja HARAM. sedar tak sedar weh? HAHA
banyak cakap sgt, kalau hg hebat sangat, bagi la nafkah kt anak anak hg tu. jgn pandai cakap jea, tp diri sendiri pun tak mampu nk jalankan tanggungjawab. tolonglah MALU!
kau duduk dendiam, muhasabah diri tu bebanyak. jgn nk ego sangat. ego tu lah yg tgh makan diri kau skrg. kan? kan? kan? gerak geri dan perilaku kau ni, ak tengok dah mcm org ada penyakit mental illness.
tak makan ubat kea cemane? bawak bawaklah bertaubat. kembali lah ke pangkal jalan.
jadi manusia biarlah yg berguna. bukan SAMPAH!

SIAPA MAKAN CILI, DIA LAH YANG TERASA PEDASNYA.
terasa? haa amik, simpan dalam poket. blah!



thanks for reading ((: