31.5.14

cuti sem

apa yg ak buat eh sepanjang cuti sem ni?
haaa, tak banyak sangat pun. 
yg banyak ak buat ialah tengok korea. hahhaa.
antara drama yg ak dah tgk ialah,
jeng jeng jeng!

The Heirs
Inspiring Generation
My Girl
That Winter The Wind Blows
Bel Ami
Love Rain
Angel Eyes
Emergency Couple
Barefoot Friends
Boys Before Flowers
City Hunter
I Am Sam
Playful Kiss
Dream High
Dream High 2

 tu jelah yg ak ingat ak rasa. hahhaha.
terima kasih kepada drama drama ni semua.
sebab banyak membantu ak menghabiskan cuti sem yg sangat membosankan ni.
so, kepada yg nak suka tengok korea, cuba lah tengok drama yg ak dah list kat atas tu. bestt! 
planning, nk g korea hujung tahun ni. 
harap harap takde halangan pape. yeayy!
tak sabar nyea, nak main salji.
okay lah, tu ja nk cerita.
kbye.

28.5.14

minggu depan

minggu depan masuk sem baru.
oh no :/ 
tak sukanya segamat hm hm.
oh minggu depan,
kenapa lah minggu depan. iskisk.

selit kit. kbye. hahaha


25.5.14

:')








thanks for the song :*

maaf dan terima kasih

yeah, sorry and thanks to you.
sorry for rejecting you,
sorry i cant be the one to make u happy,
but i'm glad there's someone else.
good for u then.
so, i don't have to worry anything about you.
it's a relief.
live well yah! :) 
thanks for everything.

Don't make promises when you are happy.
Don't reply to anything when you are angry.
Don't make decisions when you are sad.

23.5.14

minggu depan

abah cakap, minggu depan.
hahahahahaha.
nak gelak jea.
yelah abah, ya tunggu abah punya minggu depan tu yeh!
banyak wishlist ni haa. hehehe.
ILY abah <3



18.5.14

3 minggu lagi

SESUNGGUHNYA
malas nya nak naik sem baru.
malas gila nak bangun pagi pagi then pergi kelas
harapan ak, sem depan dapat lecturer sporting gila!
arghh tak sabar nak habis belajar.
dah muak hadap Segamat. 

14.5.14

penat

P E N A T
no one will understand
im just sick of it
and getting tired

10.5.14

less less less

Selagi ak masih nak bercakap, dengarlah.
Bila ak dah tak mampu nak cakap, harap faham.
My attitude is based on how u treat me.
Sekian, terima kasih. 

thanks for reading ((: