7.6.12

moody

aku selalu teringat arwah. pejam celik dah 7 tahun dia pergi. 
rindunya peluk cium dia, suara dia.
seorang yang selalu tenangkan aku and lindungi aku.
tapi dia dah tak ada dah :'(
kehidupan sekarang, lil bit tough and harder.
tapi aku sabar je. nak buat macam mana.
semuanya dah terlambat untuk aku perbaiki balik semua ni.
isnin depan dah start kelas. okayfine, aku tak tahu la apa nak buat.
harap semuanya berjalan dengan lancar and semoga apa yang aku belajar semuanya masuk dalam kepala otak aku ni.
banyak sangat masalah, aku kadang kadang macam hilang diri aku. 
tapi ternyata aku memang dah hilang diri aku yang dulu.
farah selalu cakap, kuatkan diri and tabahkan diri kau emira, jadilah emira yang dulu.
but i cant make it. :( 
banyak sangat silap yang aku dah buat dalam hidup aku ni. 
tapi kesilapan ni lah yang bagi pengajaran pada aku untuk hidup yang akan datang.

thanks for reading ((: